Виконання навчальних програм за І семестр

 

 

Предмет

Клас

Кількість годин за календар-

ним планом

Фактично прове-

дено

Кількість контроль-

них робіт

 (за рік)

Фактично прове-

дено

Кількість практич-

них робіт (за рік)

Фактично прове-

дено

Кількість лабора-

торних робіт (за рік)

Фактично прове-

дено

Природознавство

6

Інд. навч.

9

(на одного учня)

4

2

1

6

2

-

-

 

Біологія

8

70

32

2

1

-

-

14

9

9

105

48

2

1

10

7

10

5

 

Хімія

8

70

32

2

1

2

1

10

9

9

70

32

2

1

5

3

14

5

 

Основи здоров`я

6

Інд. навч.

9

(на одного учня)

4

2

1

11

5

-

-

8

17

8

2

1

6

3

-

-

9

17

8

2

1

6

2

-

-

Фізика

8

70

32

6

3

-

-

14

8

9

70

32

6

3

-

-

11

8

ьогьгоь

 

Географія

6

   Інд.     

   навч.

17

(на одного учня)

8

2

1

12

7

-

-

8

52

26

2

1

7

3

-

-

9

54

26

2

1

10

8

-

-

Інформатика

9

35

16

 

 

12

6

-

-

Історія старо- давнього світу

6

   Інд.    

   навч.

18

8

8

4

-

-

-

-

Історія України

8

52

26

6

3

-

-

-

-

9

52

25

8

4

-

-

-

-

Всесвітня історія

8

35

17

4

2

-

-

-

-

9

35

17

4

2

-

-

-

-

Історія Полтавщини

8

17

8

-

-

-

-

-

-

9

17

9

-

-

-

-

-

-

Правознавство

9

35

17

4

2

-

-

-

-

Математика

6

   Інд.    

   навч.

52

24

6

3

-

-

-

-

Алгебра

8

70

32

6

3

-

-

-

-

9

70

32

6

3

-

-

-

-

Геометрія

8

70

32

4

2

-

-

-

-

9

70

32

6

3

-

-

-

-

Художня культура

9

35

16

4

2

 

 

 

 

Етика

6

   Інд.    

   навч.

9

4

2

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Предмет

Клас

Кількість годин за календарним планом

Фактично проведено

Кількість контрольних робіт

Фактично проведено

Письмовий переказ

Письмовий твір

Контрольний диктант

Читання вголос

Усний переказ

Усний твір

Розвиток мовлення

Зошит

Позакласне читання

Виразне читання

Література рідного краю

Контрольне списування

Контроль аудіювання

Контроль письма

Контроль говоріння

 

 

 

Українська мова

6

Інд. навч.

35

16

6

3

1

 

1

1

1

1

11

4

 

 

 

 

 

 

 

8

70

32

4

2

1

1

1

1

1

1

9

4

 

 

 

 

 

 

 

9

70

32

4

2

1

1

1

1

1

1

8

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська література

6

Інд. навч.

17

8

6

2+

 

1

 

 

 

 

2

4

2

2

1

 

 

 

 

8

70

32

6

2+

 

1

 

 

 

 

2

4

2

2

1

 

 

 

 

9

70

32

8

2+

 

2

 

 

 

 

2

4

2

2

1

 

 

 

 

 

 

Російська мова

6

Інд. навч.

17

8

4

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

8

70

32

4

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

9

70

32

4

2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англійська мова

6

Інд. навч.

35

16

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

1

8

70

32

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

1

9

70

32

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

1

 

Світова література

6

Інд. навч.

17

8

6

2+

 

1

 

 

 

 

2

4

2

2

-

 

 

 

 

8

70

32

6

2+

 

1

 

 

 

 

2

4

2

2

-

 

 

 

 

9

70

32

6

2+

 

1+1

 

 

 

 

2

4

2

2

-

 

 

 

 

 

Фізична культура

 

 

 

Клас

Кількість годин за календарним планом

Фактично прочитано

Навчальних нормативів за рік

І семестр

6

Індивідуальне навчання

18

8

12

4

8

105

48

14

6

9

105

48

15

7

 

 

 

 

Трудове навчання

 

 

Клас

Кількість годин за календарним планом

Фактично прочитано

Кількість контрольних робіт за рік

Фактично проведено

6

Індивідуальне навчання

9

4

2

1

8

70

32

2

1

9

35

16

2

1

 

 

24 грудня 2013 року

 

 

ПРАВА  ДІТЕЙ

згідно  з  Конвенцією Організації Обєднаних  націй і Конституцією  України

 

Виховна година-гра

МЕТА: познайомити дітей з правами дитини згідно з Конвенцією Організації Обєднаних  націй і Конституцією  України. Розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри: вміння використовувати свої знання на практиці; усвідомлювати не тільки свої права, а й обов’язки. Виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків, повагу до рідних, турботу про ближнього.

 

ОБЛАДНАННЯ. Оформлення сцени: плакат «Кожна дитина має право на любов», картки з графічним зображенням прав дитини, стенд «Дружна родина – щаслива дитина» (фотографії і дитячі малюнки про свої сім’ї). Виставка творчих дитячих робіт. Карта півкуль. Спортивний інвентар для змагань (м’ячі, мотузочки). Посуд для сервіровки стола, набір продуктів. Костюми для інсценування оповідання «Дивна хвороба» Ігоря Січовика. Музичне оформлення. 

 

                                      Хід  заходу

 

Вступне слово вчителя.

         Сьогодні у нас не просто урок, а урок-гра. Присвячується гра вивченню прав дитини згідно з Конвенцією Організації Обєднаних  націй про права дитини у світі  і Конституцією  України.

         Майбутнє  кожної нації – це діти. Якими вони виростуть – таким і буде майбутнє. Виростити і захистити дитину, зберегти її здоров’я, виховати у злагоді і мирі – це значить для дорослих – забезпечити собі щасливу, спокійну і стабільну старість.

         Ми зібралися з вами, щоб познайомитися з правами дітей у всьому світі і у нашій країні, перевірити, як ви знаєте свої права, і які у вас обов’язки. Наше заняття ми проводимо у формі гри. Для цього розділимося на дві команді по 7 чоловік у кожній.

І команда  має назву «Веселі та розумні ». «В+Р»

ІІ команда називається «Розумні та веселі ». «Р+В»

         Як і у всіх команд, у нас мають бути групи підтримки. До складу журі входять наші гості. Займаємо свої місця, починаємо гру.

 

 

 

 

 

 

І КОНКУРС

«Кожна дитина має право на освіту». Я вам покажу графічне зображення і доповню «Кожна дитина 7 років має право на…».  Але це право ми розуміємо глибше. У нас ще є і обов’язок – вчитися добре і сумлінно. Для того, щоб це перевірити – наш конкурс.

 

1 етап. Скоромовки. (оцінює учитель мови)

Завдання. За 1 хвилину ознайомитися зі скоромовкою.

Перемагає та команда, учасник якої без помилок і чітко її розкаже.

І команда

Старому сому привезли солому.

ІІ команда.

Тхір хитрого лиса перехитрив.

 

2 етап. Цікаві  задачі (оцінює учитель математики)

І команда.

Лікар сказав: «Ось вам три таблетки. Приймайте по одній через кожні дві години». Через скільки годин приймуть останню таблетку?

ІІ команда.

Хлопчику треба розпиляти колоду на 5 частин. Скільки разів він розрізатиме колоду?

 

 

3 етап. Знання карти. Вміння подорожувати. (оцінює учитель географії)

 

Завдання. Знайти найбільшу кількість помилок.

     Барон Мюнхгаузен славився своїми «Правдивими» оповіданнями. Часто він вирушав у різні подорожі, бачив багато цікавого. Кожній команді дається  одна із розповідей Мюнхгаузена. Треба її уважно прочитати, прослідкувати за картою і вказати на помилки.

 

І команда.

  Одного разу я вирушив у подорож до Північного Полюсу. Плив на пароплаві холодним Індійським океаном. Причалив у великому порту у крайній точці Північного полюсу. Все кругом зеленіло. Я роздягнувся, позасмагав, поплавав, а на вечерю  наловив риби. Відпочиваючих було багато, набагато більше, ніж місцевих жителів. Природа заворожувала  різноманіттям рослинного і тваринного світу.

 

ІІ команда.

  Одного разу мені довелося побувати у Африці. Щоб до неї дістатися, я подолав теплий Північний Льодовитий океан. Знаючи, що у Африці холодно, я взяв із собою теплий одяг. Біля самих берегів Африки кожного ранку пропливали моржі. У природних парках вільно гуляли кенгуру, білі ведмеді, слони і мавпи. Жаль, що там не побачиш левів, крокодилів і папуг. Усю Африку я обійшов пішки, бо це дуже маленька країна.

 

                  

 

                                   ІІ  КОНКУРС капітанів (оцінює директор школи)

     Графічне зображення права «Кожний має право на  дозвілля».Витягти картку, показати пантоміму, команда має відгадати.

 

-Танці.

-Музика

-Спорт.

-Прикладне мистецтво

Невеличкий концерт: декламування, пісня, танець.

 

                            Спортивні  змагання (оцінює учитель фізкультури)

1. Естафета з м’ячем .

Кожен гравець команди стає у колонку за капітаном і піднімає руки вгору. За сигналом капітан над головою передає м’яч назад. Коли останній гравець отримує м’яч, оббігає справа колону, біжить вперед, стає у голові колони і над головою передає м’яч далі. Виграє та команда, капітан якої знову стане першим.

 

2. Естафета «Наповни кошик».

На стільці   лежать різні предмети. Команди шикуються у колону. У капітанів – кошики. За сигналом гравець біжить до стільця, бере у кошику один предмет, повертається назад, передає наступному гравцеві кошик і т.д. Перемагає та команда, яка швидше заповнить кошик.

 

 

ІІІ КОНКУРС (оцінює гість свята та учитель біології)

 Графічне зображення права «Кожна дитина має право на медичну допомогу». Інсценування гуморески або байки на дану тематику.

 

 

 

ІV КОНКУРС (оцінює працівник кухні та учитель основ здоров`я))

Графічне зображення права «Кожна людина має право на повноцінне харчування».

  Конкурс на кращий рецепт (борщ, каша, салат)

 

 

 

 

 

V  КОНКУРС (оцінює учитель правознавства)

Зобразити схематично права дітей:

 

  «Жодна дитина не повинна були примусово залучена до праці».

  «Жодна дитина не повинна бути скривджена і зневажена».

  «Жодна дитина не повинна бути жертвою насильства або війни».

  «Діти мають право вільно висловлювати своє погляди».

  «Діти мають право на свободу совісті, думки і релігії».

  «Діти мають право на вільне спілкування».

  «Всі діти є рівними у правах».

. «Всі діти мають право на любов і піклування».

 

Підведення підсумків гри. Оголошення рахунку.

 

Сьогодні ми з вами говорили про права дітей. Зверніть увагу на головний плакат «Кожна дитина має право на любов». Нехай це ваше право завжди виконується. Бажаю вам бути щасливими, здоровими і радісними, жити і не тужити у щасливих сім’ях.

 

         (Нагородження  переможців)

 

                                                   12 грудня 2013 року

Календарне планування для індивідуального навчання в 5 класі. ІІ семестр

 

                     Індивідуальне навчання. Світова література, 5 клас. ІІ семестр

                                        Тема уроку

Карпенко Маргарита

Стрільчук Катерина

 

 

 

1

Джозеф Редьярд Кіплінг. Повість-казка «Мауглі»

 

 

2

Алкман «Сплять усі верховини гірські…»

Йоганн Вольфганг Гете «Нічна пісня подорожнього»

Ф.І.Тютчев «Я знаю в праосені пору…». Виразне читання напам`ять

Мацуо Басьо. Хоку. Виразне читання хоку напам`ять

 

 

3

Контрольна робота № 3. «Література і світ природи» (тести, відповіді на запитання)

 

 

4

Роберт Бернс «Чесна бідність»

Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»

Виразне читання прозового уривка напам`ять

 

 

5

РМ №3. Написання листа до літературного героя

 

 

6

Контрольна робота № 4. «Світ дитинства й моральні цінності в літературі»(тести, відповіді на запитання)

 

 

7

ПЧ № 3. Подорож до країни сучасних казок

РМ № 4. Розповідь про улюблену сучасну дитячу книгу

 

 

8

Астрід Ліндгрен «Пеппі Довга-панчоха». Образ головної героїні

 

 

9

Контрольний твір «Я хотіла б дружити з Пеппі Довгою-панчохою»

 

 

 


 

 

 

 

                                                                                                                      

                 Індивідуальне навчання. Укранська література, 5 клас. ІІ семестр

 

                           Тема уроку

Карпенко Маргарита

Стрільчук Катерина

1

«Повість минулих літ» - найдавніший літопис нашого народу. Літописні оповіді.

Олександр Олесь. Поезії з книги «Княжа Україна».

Напружені епізоди драми-казки «Микита Кожум`яка»

 

 

2

Антін Лотоцький «Михайло-Семиліток». Виразне читання. Поняття про тему, сюжет, кульмінацію твору. І.Нечуй-Левицький «Запорожці». Портрет. О.Сенатович «Малий Віз» 

 

 

3

РМ № 3. Усний твір-розповідь.  Складання власної версії закінчення історії, описаної в оповіданні.

ЛРК

 

 

4

Контрольна робота №3. «Історичне минуле нашого народу» (тести, відповіді на запитання)

 

 

5

Тарас Шевченко. Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т.Г.Шевченка. Костянтина Малицька «Чом, чом, земле моя». Виразне читання напам`ять. Олена Пчілка «Сосонка». Павло Тичина «Гаї шумлять». Євген Гуцало «Лось»

 

 

6

РМ №4. Художній письмовий етюд про природу

ПЧ

 

 

7

Контрольна робота № 4. «Рідна Україна. Світ природи» (тести, відповіді на запитання)

 

 

8

Богдан-Ігор Антонич. Основні відомості про поета. Поезії «Весна», «Назустріч». Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Оповідання «Дивак». Микола Вінграновський «Перша колискова»

 

 

9

Контрольний твір «Я люблю Україну»

 

 

 

                    Індивідуальне навчання. Укранська мова, 5 клас. ІІ семестр

 

                                           Тема  уроку

Карпенко Маргарита

Стрільчук Катерина

1

Вимова приголосних звуків. Спрощення у групах приголосних

 

 

2

РМ № 15. Усний докладний переказ  художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

РМ № 16. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

 

 

3

Чергування голосних звуків

 

 

4

Чергування приголосних

 

 

5

РМ № 17. Замітка в газету інформаційного характеру.

РМ № 18. Написання замітки в газету інформаційного характеру (зі шкільного життя)

 

 

6

Вимова і написання префіксів роз-, без-, з-, с-.

Основні випадки чергування у-в, і-й. Позначення на письмі м`якості приголосних. Сполучення йо, ьо. Правила вживання апострофа

 

 

7

РМ № 19. Усний твір-опис за картиною

 

 

8

Подвоєння та подовження приголосних. Правопис слів іншомовного походження. Словник іншомовних слів

 

 

9

Контрольна робота №     . Контрольне аудіювання художнього тексту розповідного характеру

 

 

10

Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним та перекладним словниками

 

 

11

РМ №20. Усний твір-оповідання про випадок із життя.

РМ №21. Письмовий твір-оповідання про випадок із життя

 

 

12

Групи слів за значенням. Ознайомлення зі словниками антонімів, синонімів

 

 

13

РМ №22. Контрольний твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі

 

 

14

Поняття про фразеологізми. Джерела української фразеології. Фразеологічний словник. Походження (етимологія) слова

 

 

15

РМ №23. Письмовий твір-опис у науковому стилі

 

 

16

Контрольна робота №  .

 

 

17

Будова слова. Значущі частини слова. Основа і закінчення. Корінь слова

 

 

18

Префікс, суфікс. Вимова і правопис суфіксів при-, пре-, прі-. Розбір слова за будовою

 

 

19

РМ № 24.Письмовий твір-роздум на основі власного досвіду

 

 

20

РМ № 25. Контрольний переказ

 

 

21

Контрольна робота №  .

 

 

22

Повторення та узагальнення знань за рік

 

 

23

Контрольний диктант

 

 

23

Підсумковий урок